FAQ’s

Personaliseren kaartje: van aanpassing tot eindresultaat

  • Welke aanpassingen zijn er mogelijk?
    In het veld ‘extra informatie’ bij het afrekenen kan u persoonlijke voorkeuren en verzoeken neertypen: een eigen versje, minder of meer informatie (broers/zussen, meter/peter,..), kleur kaartje, lettertype,…
  • Kan ik een proefdruk van het kaartje zien?
    In de prijs van de kaartjes zijn één digitale en één papieren proefdruk inbegrepen. Na het ontvangen van uw betaling, gaan we aan de slag om uw kaartje aan te passen naar uw wensen. Wanneer dit klaar is, wordt een proefversie per mail naar u verzonden. Er is dan nog één aanpassingenronde in de prijs inbegrepen. Wanneer deze aanpassingen zijn gemaakt, wordt een papieren proefdruk gemaakt en verzonden. Indien u hierna toch nog zaken veranderd wenst te zien, wordt een kleine meerprijs gevraagd afhankelijk van de tijdsinvestering die deze aanpassing vraagt.
  • Wat als we het geslacht van de baby zelf niet willen weten?
    Sommige ouders kiezen ervoor om verrast te worden bij de geboorte. Geen probleem! Vraag aan de gynaecoloog om een briefje met het geslacht in een gesloten omslag. Bezorg ons deze omslag met jullie naam op, zodat we het kaartje helemaal kunnen voorbereiden.
  • Hoe meld ik de geboorte?
    Van zodra je kindje geboren is, meld je de geboorte via sms/whatsapp/telefoon naar het afgesproken nummer. We reageren hier zo snel mogelijk op en gaan met de afwerking van je kaartje aan de slag.
  • Ik heb een eigen idee voor een kaartje. Kan ik dit bij jullie verder laten uitwerken?
    Ja hoor, mail gerust uw idee door via het ‘contact-veld’, email of facebook-chat. We bekijken dan samen of het idee door ons kan uitgewerkt worden en wat de kostprijs hiervoor zal zijn.

 

Kostprijs

  • Hoeveel kosten de kaartjes?
    De prijs van de kaartjes is afhankelijk van het formaat en het aantal kaartjes. De prijs per kaartje is lager, wanneer de oplage hoger is. U kan steeds het gewenste aantal kaartjes in het gekozen formaat in het winkelmandje plaatsen om een prijs hiervoor te zien.
  • Wat kosten wikkels/stickers/…?
    Helaas is dit erg afhankelijk van het aantal en het formaat van wikkels en stickers. Een prijs kan pas gegeven worden wanneer concreet geweten is wat je specifieke wensen zouden zijn. Hiervoor dient u dus contact te nemen met ons.
  • Kan ik ook wikkels of stickers bestellen wanneer ik geen geboortekaartje bij jullie bestel?
    Dat kan zeker. Het totaalbedrag zal hierdoor wel iets hoger komen, aangezien we hiervoor een bijkomende opstartkost van 35€ vragen.

 

Verzending of levering kaartjes

  • Wanneer mag ik mijn kaartjes verwachten?
    We trachten steeds de kaartjes zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer de geboorte na de middag of in het weekend wordt gemeld, lukt het niet altijd om de kaartjes diezelfde dag klaar te hebben en/of te verzenden. We doen ons uiterste best om de kaartjes zo snel mogelijk bij je te krijgen. Het is belangrijk om goed af te spreken of je ze zelf wenst af te halen of je verkiest om ze te laten verzenden of leveren.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Een aangetekend postpakket binnen België bedraagt 12,5€. Het pakket wordt binnen de 24u geleverd door Bpost.
  • Wordt er ook verzonden naar Nederland?
    Ja dit kan. Helaas zijn de kaartjes dan iets langer onderweg en is de kostprijs hiervoor iets hoger.  Een aangetekend postpakket naar Nederland bedraagt 17,5€.
  • Kunnen de kaartjes geleverd worden in het ziekenhuis?
    Levering kan aan een eenmalige prijs van 25€ in volgende ziekenhuizen in en rond het Antwerpse:

– AZ Monica – Deurne
– AZ Monica – Antwerpen
– ZNA Stuivenberg – Antwerpen
– ZNA Erasmus – Borgerhout
– ZNA St-Elisabeth – Antwerpen
– ZNA Middelheim – Antwerpen
– GZA St-Vincentius – Antwerpen
– GZA St-Augustinus – Wilrijk
– UZA – Edegem
– Jan Palfijn – Merksem
– Heilig Hart – Lier
– St-Jozef – Mortsel

  • Kunnen de kaartjes ook zelf afgehaald worden?
    De kaartjes kunnen afgehaald worden in Wommelgem op 15 minuutjes van Antwerpen.